Dobírka sice patří mezi českými zákazníky dlouhodobě k nejoblíbenějším způsobům platby v e-shopech, její obliba však klesá. Oproti loňsku oslabila o šest procentních bodů. Ukázala to agregovaná data cenového srovnávače Heureka.cz a platební brány PayU v ČR.

„Dobírka má několik nevýhod, které její tradičně silnou pozici dlouhodobě oslabují. Mezi ty největší patří její vysoká cena a nutnost mít po ruce často nemalou hotovost. Ne všichni dopravci totiž nabízejí možnost zaplatit dobírku přes platební terminál kartou,“ říká Tomáš Braverman, ředitel Heureka.cz.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se