Seminář může být forma výuky, při které se jeho účastníci podílejí, na rozdíl od školení, na výuce aktivně. Zároveň je známý jako určitý typ vysokoškolské výuky či doplňující forma přednášek rozvíjející samostatnou práci a myšlení studentů. Ve firemním vzdělávání to platí dvojnásob. Přesto nejsou semináře mnohdy vedeny tak, aby na nich účastníci, ať už studenti nebo naopak pracovníci firem a manažeři, neplýtvali drahocenným časem. Jak tedy při jejich pořádání postupovat?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se