David Brada (44)

Komunikací se David zabývá od roku 1994. Pracoval jako kreativní ředitel v agenturách Ark JWT Prague, GREY Worldwide Prague, LOWE Prague a DDB Prague.

V létě 2010 převzal pozici Managing Director v Attention!Media a o dva roky později založil vlastní firmu Cream Prague následovanou Dream Digital.

Pravidelně se svými kampaněmi sbírá domácí i mezinárodní ocenění. Ve volném čase chodí po horách a vysílá jazz na Rádiu 1 a ČRo Vltava

David Brada odešel v roce 2012 z pozice šéfa Attention!Media, aby mohl založit agenturu postavenou na principu neobvyklého propojení mediálního plánování a kreativního vývoje pod jednou střechou. Nově vzniklá firma Cream Prague našla svůj domov v pražském Impact Hubu, odkud se stala postupem času uznávaným hráčem na trhu s úspěšnými kampaněmi pro T-mobile, Subaru, Top 09 či J&T Bank.

Dnes z pozice kreativního ředitele vede již dvě vlastní agentury, s nimiž se nemá problém po téměř třech letech existence rovnat ani těm největším nadnárodním konkurentům. 

Porevoluční prozření

Během studií na DAMU si David poměrně brzy uvědomil, že to nebudou právě divadelní prkna, která pro něj znamenají svět. Společně s partou známých využil nových příležitostí, které se začátkem 90. let naskytly, a podílel se na rozjezdu rádií Bonton a City. Později k tomu přibyla i Frekvence 1, kde také čtyři roky vysílal. "Moje tehdejší pracovní doba byla od pěti do devíti ráno. Zbytek dne jsem neměl co dělat. A tak jsem z nudy začal zkoušet reklamu," směje se.

Psal se rok 1994, když se oficiálně stal v MARK BBDO textařem. Byl to osudový okamžik, za nímž následovalo více než deset let na pozici kreativního ředitele v šesti různých agenturách, nespočet ocenění, účastí na prestižních festivalech a prací pro významné značky – od Heinze přes KitKat až po Volkswagen nebo McDonald's. Přestože to bylo velmi hektické období, vzpomíná na něj rád: "Kromě generování nápadů mě hodně bavily i komunikační strategie, mediální plánování a především new business."

Z kreativity a médií umíchal šlehačku

Když začal mít pocit, že přešlapuje na místě, přišla nabídka na vedení kreativní mediálky Attention!Media, člena skupiny OMG. Místo Managing Directora neodmítl a další rok a půl se naplno věnoval svému nečekaně zhmotněnému snu. "Hodně jsem se toho naučil. Byla to skvělá škola, kdy jsem lépe pochopil, jak funguje mediální trh," komentuje.

Díky neotřelému přístupu a inovativním myšlenkám provázela Davida pravidelná publicita. Jeho odchod z agentury po téměř dvou letech ohlásila oborová média v červnu 2012 spolu s informací o založení vlastní firmy Cream Prague, která přispěla k jejímu úspěšnému startu.

Na otázku, jakým způsobem vymýšlel její název, odpovídá pragmaticky: "Cream není jen obyčejná šlehačka na dortu, creme de la creme. Je to především spojení slov 'creativity' a 'media', což přesně vystihuje podstatu našeho vnímání efektivní komunikace. Klientům nabízíme to nejlepší z obou oblasti médií a kreativity." 

Zbývá vám ještě 40 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se