- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Studie agentury Passion Communications se pokusila zjistit, které značky vyvolávají v Češích nejvíce moment nadšení a co ve spotřebiteli tento pocit způsobilo.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: marketing
Přesycený trh, proměna chování uživatelů a systém algoritmů. To jsou důvody, proč je pro firmy stále obtížnější budování vlastní značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé navíc ztrácejí pozornost mnohem rychleji než kdy dříve. Jak nad tím...
12. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Byznys podle P. Novotného
Sázkaři z Berouna chtějí fotbalovou ligu a tím utnout marketingové rozpínání Betana. Klubům tak přitečou stovky milionů
7. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Rozhovor
Ženy mají často výborné nápady, ale chybí jim odvaha k jejich uskutečnění, říká autorka projektu #HolkyzByznysu
15. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení
Jistá míra agresivity je v podnikání nutná, zastal se soud Alzy v bitvě o reklamace proti Allegru
4. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Téma: marketing
Stačí 1,7 vteřiny a šance je pryč. Zaujmout na sociálních sítích je čím dál těžší, přizpůsobit se musí i byznys
Přesycený trh, proměna chování uživatelů a systém algoritmů. To jsou důvody, proč je pro firmy stále obtížnější budování vlastní značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé navíc ztrácejí pozornost mnohem rychleji než kdy dříve. Jak nad tím...
12. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Byznys podle P. Novotného
Sázkaři z Berouna chtějí fotbalovou ligu a tím utnout marketingové rozpínání Betana. Klubům tak přitečou stovky milionů
7. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Živě: AI jako hrozba nebo příležitost pro marketing?
25. 3. 2024 ▪ 2 min. čtení
Rozhovor
Ženy mají často výborné nápady, ale chybí jim odvaha k jejich uskutečnění, říká autorka projektu #HolkyzByznysu
15. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení
Jistá míra agresivity je v podnikání nutná, zastal se soud Alzy v bitvě o reklamace proti Allegru
4. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
Stavba
Nejčastější chyby podle Ferdinanda: sezení na terase, automatická závlaha či málo jahod a pokory
Ferdinand Leffler je zahradní architekt a zakladatel ateliéru Flera. Je známý z pořadu České televize Ferdinandovy zahrady.
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Malina by měla spáchat rituální sebevraždu, říká krizový manažer padlé firmy. Jiní by s ní rádi dál fungovali
Za necelý měsíc, 15. května, proběhne další schůze věřitelů padlého Energetického holdingu Malina. Po loni zkrachovalém dodavateli...
19. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Stavebníci a banky lobbují za dotované hypotéky. A ty se mohou stát největším průšvihem roku
Neptejte se účetních, jak řídit rozpočet, neptejte se prodejců realit, jestli je výhodné koupit byt, a poskytovatelů hypoték na nejlepší čas pro...
19. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Ranní brífink
Komu patří Karsit? Románová detektivka z reálného života českého byznysu
V Ranním brífinku se podíváme na příběh strojírenské firmy Karsit z východních Čech, kolem níž se točí pozoruhodný spor dědiců i zájemců o její...
19. 4. 2024 ▪ 08:53 min.