Stále více zaměstnanců chce pracovat ve firmě, která pomáhá druhým a stará se o své okolí. Podle průzkumu společnosti Advantage Consulting cítí 85 procent Čechů hrdost, pokud se jejich zaměstnavatel zapojuje do charitativní činnosti. Loajalitu zaměstnanců přitom nejvíce posilují projekty, při kterých se na prospěšné činnosti nebo jejím výběru sami podílejí.

Dárcovství, dobrovolnictví a další formy pomoci úzce souvisejí se společenskou odpovědností (CSR), jejímiž zásadami se v Česku řídí kolem 70 procent firem. Podniky, které dobrovolně zařazují sociální a ekologické ohledy do každodenních firemních operací, zvyšují nejen loajálnost svých zaměstnanců, ale i reputaci a konkurenceschopnost firmy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se