Internet přinesl firmám řadu výhod - lepší zpětnou vazbu, dobrou komunikaci se zákazníky, flexibilitu i efektivní možnosti reklamy. Na druhou stranu ale anonymita uživatelů a jejich snadný přístup na web zvyšuje riziko pomluv, trollingu a neoprávněné kritiky. Takové příspěvky mohou narušit vnímání podniku spotřebiteli. Malé a střední společnosti ale přesto svůj mediální obraz na internetu příliš nezajímá. Vyplynulo to průzkumu portálu www.pomluvynainternetu.cz. 

Průzkumu se zúčastnilo celkem 296 malých a středních firem, které přiznaly, že svůj mediální obraz na internetu a informace uveřejněné o jejich společnosti zkoumají víceméně náhodně. Až 42,2 procent z dotazovaných se na své vlastní reference podívá jen jednou či dvakrát do roka. 

"Reference nekontrolují ani firmy, které přímo na internetu podnikají a jsou tedy na kladném hodnocení svých výrobků nebo služeb přímo závislé, protože provozují například e-shop nebo je větší část jejich byznysu spojena s internetem jiným způsobem," podivuje se Kateřina Procházková z portálu pomluvynainternetu.cz.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se