Nová studie dvou ekonomů z univerzity ve Wisconsinu dokázala, že existuje souvislost mezi tím, jaké má firma výsledky a jak vypadá její šéf.

Závěr je: atraktivnější CEO mají lepší celkové výstupy a mají lepší pracovní výsledky během jejich nástupu do čela společnosti.

Joseph Halford a Hung-Chia- Hsu zveřejnili studii nazvanou Krása je bohatství: vzhled CEO a přínos akcionářů. Na základě obličejové geometrie zkoumali 677 generálních ředitelů a ředitelek z S&P společností a vytvořili několik testů, podle kterých analyzovali 1830 fúzí a akvizic z let 1985 – 2012.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se