Buďte v obraze

Staňte se naším fanouškem na Facebooku a neunikne Vám žádná novinka na portále ProByznys.info

Komunikace ve firmě je pro její rozvoj klíčová a existuje hned několik možností, jak ji může firma dál rozvíjet, zjednodušovat a zefektivňovat.  

Pokud mnoho podniků stále využívá ke sdělování informací mail, telefon nebo zkrátka osobní přístup, může se začít celý proces komplikovat. Proto řada firem začíná nově přecházet na interní sociální sítě. Proč? Podle partnerky ve společnosti Sales2Win Martiny Šmídochové, která má mnohaleté zkušenosti z personálních oddělení, mohou v malých firmách přinést podnikové sociální sítě přidanou hodnotu v následujících případech:

  1. Lidé se přestávají znát a již se nestíhají učit jména všech nových zaměstnanců, a přesto sdílení znalostí napříč firmou je důležité pro její konkurenceschopnost. Taková situace většinou nastává při počtech nad 80 zaměstnanců.
  2. Generální ředitel firmy přidá další úroveň řízení, a přesto chce mít přehled, co se ve společnosti řeší až do úrovně první linie.
  3. Ve firmě jsou expertní skupiny, které si chtějí rozvíjet a udržovat know-how, a sociální sítě mohou být vhodnou variantou pro udržení informací ve firmě i po odchodu některých zaměstnanců, což se týká zaučení nových zaměstnanců.
Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se