Dobrý prodejce ví o výhodách i nevýhodách toho, co prodává, a díky dobré argumentaci obstojí při srovnání s třeba i lepší konkurencí.

Každý obchodník by si však měl být vědom i toho, kdy je možné nazývat dojednaný obchod dobrým obchodem. A odpověď musí znít: o dobrý obchod se jedná pouze v takovém případě, kdy je zakázka odběratelem řádně a včas zaplacena.

Kromě zajištění kvality vlastní dodávky je tedy úkolem každé organizace nastavit parametry pro získávání nových zákazníků také podle jejich solventnosti, tedy bonity. Po celou dobu spolupráce je pak důležité o zákazníky pečovat a také sledovat jejich rizikovost. To je základní předpoklad, jak zamezit vzniku nedobytných pohledávek.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se