Maroko patří k zemím, jejichž potenciál v oblasti vzájemného obchodu české firmy teprve objevují. I přes kulturní odlišnosti, administrativní překážky a značnou vzdálenost je však marocký trh velmi perspektivní. Tuzemské firmy na něm mohou uspět díky "evropské kvalitě" svých výrobků, které ovšem dokážou nabídnout za nižší cenu než tradiční obchodní partneři Maroka, jako jsou Francie, Německo či Španělsko.

Marocké království je podle ústavy z roku 2011 konstituční, demokratickou, parlamentní a sociální monarchií. Marocký král (zemi vládne od roku 1999 Mohamed VI.) má však dosud silné pravomoci. Díky výborným vztahům s Evropskou unií i s USA se Maroko v posledních letech rychle mění v moderní zemi s vyspělou infrastrukturou a rychle rostoucím průmyslem.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se