Když se Jiří Matějovský prochází po rozlehlé prodejně sportovního vybavení na pražském Chodově, škádlí jej prodavači a manažer jim jejich vtípky pohotově vrací. Rozesmáté tváře, tykání a kamarádské popichování jsou prvními známkami toho, že se nacházíme ve firmě, kde si na pozice, autority a formality příliš nepotrpí.

Francouzská síť prodejen se sportovním zbožím Decathlon měří po celém světě spokojenost svých zaměstnanců. V každé zemi se podíl spokojených lidí pohybuje okolo 90 procent. V Česku firma zaměstnává 1100 lidí, z toho jen 45 lidí v back office.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se